Een eerste kennismakingsgesprek is altijd gratis.
Bij voorkeur werkt KloosterKlussen met vaste prijsafspraken. Dat wil zeggen dat de uit te voeren werkzaamheden met u in detail worden besproken, en dat u een duidelijke prijsopgave krijgt. De prijsopgave (offerte) is inclusief de arbeidsuren en de benodigde materialen. U weet dus wat u krijgt en wat u hiervoor betaalt.
Mocht tijdens het uitvoeren van een praktische klus blijken dat er sprake is van meerwerk of dat er meer materialen benodigd zijn, dan zal dit altijd eerst met u besproken worden. Dit schept helderheid en voorkomt misverstanden.
Het uurtarief van KloosterKlussen is voor particulieren 45,00 Euro per uur (exclusief 21% BTW); inclusief 21% BTW is het dan 54,45 Euro per uur.
Het maken van een financieel jaaroverzicht kost ongeveer 250 Euro (inclusief BTW). Het uitgangspunt hierbij is dat alle benodigde gegevens hiervoor beschikbaar zijn. De voorkeur hierbij is een 'download' van de transacties van uw betaalrekening(-en). Indien de gegevens van bankafschriften gehaald moeten worden, dan is het afhankelijk van het aantal bankafschriften of dit voor hetzelfde bedrag gedaan kan worden. Hierover maken we altijd van tevoren afspraken.
Het samenstellen van een Laatste Wensen document kost ongeveer 250 Euro (inclusief BTW). Uitgangspunt hierbij is dat we hiervoor een gesprek hebben van ongeveer 3 uur, en na een aantal dagen ontvangt dan u het uitgewerkte document. Indien veel meer tijd benodigd is, of indien er speciale zaken uitgezocht dienen te worden door KloosterKlussen, dan maken we hierover altijd eerst weer heldere afspraken.
Bij het uitvoeren van kleinere klussen kunt u ook kiezen voor een strippenkaart. Dit maakt het uitvoeren van kleinere klussen laagdrempeliger voor uzelf.
U koopt een strippenkaart van 5 'klusuren' voor 200 Euro (excl. BTW); inclusief 21% BTW is het dan 242,00 Euro.
Hiervoor ontvangt u een factuur die in 1 keer betaald dient te worden. Per klus wordt het aantal gebruikte uren van uw strippenkaart afgeboekt. Per bezoek bij u thuis wordt minimaal 1 uur afgeboekt. Daarna wordt de tijd in halve uren afgerond. Voor kleinere en niet dringende klussen is daarom voor u voordeliger om een aantal klussen in 1 keer te laten uitvoeren. KloosterKlussen houdt voor u bij hoeveel uren er verbruikt zijn. Dit overzicht kan na afloop van de klus aan u toegestuurd worden.
Binnen de gemeente Utrecht worden geen voorrij- en reiskosten berekend. Bij afstanden vanaf 10km wordt 50 Eurocent per kilometer in rekening gebracht.
Indien er sprake is van betaald parkeren, dan worden de parkeerkosten doorberekend aan de klant. Indien u beschikt over een bezoekerspas, dan kan hiervan op uw verzoek gebruik gemaakt worden.
Indien materialen voor u worden ingekocht dan wordt 10% bij de inkoopprijs opgeteld. Deze toeslag is de vergoeding voor het uitzoeken en ophalen van de materialen.